Merhabalar… hamileliği 5 kilo alarak atlatmış biri olarak tam kendimle gurur duyuyorken emzirme dönemi çok fena. İnsan emzirdiği için mi sürekli aç. Sürekli acıkıyorum. Ve kilo alıyorum sanki. Gerçekten çok yemek süt yapar mı. Ya da yediğimiz yemeğin çeşidine göre süt artar mı? Yoksa boşuna mı yemeklere saldırıyorum süt artsın diye. Sizin bu konudaki tecrübeleriniz nedir?