Hanımlar iyi akşamlar öncelikle 1 aylık taze bi anneyim bebeğim ilk doğduğu zaman sarılık dolayısıyla hastanede yattı ona süt götürmek için pompa kullandım krem kullanmama rağmen göğüs uçlarım yara oldu çatladı bildiğiniz kanıyor lansinoh göğüs ucu kremi kullandım zeytinyağı sürdüm ne yaptıysam gecmedi 20 gün oldu belki düzelmedi ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz lütfen bebeğime kavuşup emzirirken göğsümde uyucak diye beklerken bildiğiniz eziyet oluyor bana bu sefer bebegimde rahat ememiyo sütüm azaldı kesilmesinden korkuyorum