Kuzuannesiii ben gittim eşimle beraber. Özele gittim vizitesi 400 tl ydi. Haftada bir çağırıyordu. Her seferinde ödeme yapıyorduk.
1-1,5 saat arası sürüyordu seans.
2 ay kadar gittik.
Ara ara tek görüşmelere de alıyordu eşimi ve beni.
Bizim sorunlarımızın terapistte çözülemeyeceğine karar verdik hep beraber.
Ama faydasını gördüm.
Boşanmadan önceki son çıkış olarak gtmiştim.
Çare asla orası değil. Evlilik orada kurtarılmıyor maalesef ama biraz o bilgiler bile insanın kendini toparlamasına destek veriyor.