Kızlar oğlum kaşıkla verdiğim herşeyi direk yutmaya çalışıyor ama eline alıp yediği şeylerde çiğniyor mesela bulgur pilavını çok küçük taneli olduğu için ben yediriyorum çiğnemeden yutmaya çalıştığı için boğuluyor gibi olup öğürüyor bende yoğurtla karıştırıp yediriyorum kolayca yutabilsin die neden böyle anlamadım 😏 patates yemeği vs.butun veriyorum çiğnemesi gerektiğini bildiği için yemiyor çatalla ezip veriyorum yiyor aç biliyorum çünkü yesin die mecbur öyle yapıyorum normalde katmer ekmek köfte mandalina vs.yiyor ama kaşıkla taneli gıda yemiyor 🤔 birde başlıkla alakasız ama ayrı post açmak istemiyorum bundan 7 gün önce ilk defa ellerini bırakarak yürüdü videosu bile var ilk adımlar diye tam yürür bu 2 3 güne dedik ama yok yürümüyor yine ayağa kalkıyor ortamıza alıyoruz pat oturup emekleyerek geliyor çok değişik bu bebekler bor günü bir gününü tutmuyor sizde de böyle sorunlar varmı?