ilkgozagrimmmm Kızlar bebeğim 4 aylık. Ağzını açamıyorum anca kendi bağırırken gözüküyor.Üst damakta beyazlık var süt kalmış gibi beyaz normal mi acaba
Ebrubaydar Merhaba benim oğlumda da aynısı olmuştu yaklaşık oda o aylardayken bizim ki beyaz nokta gibiydi üst damakta doktora götürdüğümüz de normal zamanla geçecek demişti yanlış hatırlamıyorsam emdiği için olmuştu öyle bir şey demişti 😊