Miniktavsan bence kesinlikle uyanması için beklemeyin beslemek için. Benim 21 günlük kızım çok şükür sarılık falan olmadı ama 1 gün boyunca yatar hiç kalkmazdı uyku sersemi göğsümü ağzına sokamasam bile biberona mama yapıp uyurken bi elimle ağzını açıp biberon ucunu soktum ağzına biberonun ağzına biraz bastırıp akıttım ağzına akınca emmeye başlıyor zaten öyle öyle geçti bileyimiz olmadı şimdi uykusu düzene girdi göğsümü de bırakmadı hem emiyor hem mama yiyor