Elisaninannesi _papatya_ hb🤗 yani her sene iş gereği şehir değiştiriyoruz adiyamandan sonra hendek güzel geldi 😂 ailemde istda yaşıyor yakın olması daha güzel oldu.
Tugberk_2905 Elisaninannesi biz kovid 19 dan dolayı beyhekim hastanesinde gittik. Metin güner Mutlu doktorum. Özel olduğu için medar ve beyhekimle anlaşmalı virüsten dolayı beyhekim daha az riskli dedi
Zeze17 Elisaninannesi merhaba. Ben sakaryada yaşıyorum. Eğer geliyorsanız şenay doğan ı tavsiye ederim