Oglum bugun tam 4 aylık oldu denemek istedm yaptım cok severek yedi bıberona yapmadm ama kasık mama olarak hazırladm sadece mama ıle besleniyor 1 bucuk aydır bazıları ver cok ıyı ben kullandım dıyor bazıları verme kabız yapar zararlı dıyor kafm karıstı acıkcası sızler verdınızmi kabızlık oldumu