Bir emzik meselesi daha kaç kere post açtım oğluşum emzik tutmuyo diye ama 2 gundur veriyorum tutuyo Az da olsa uykuya dalmak üzereyken verdim daha cok tuttu ama şöyle bi mesele var emzik sanırım küçük gelıyo yani tam tutamıyo emzik içeri dışarı çıkıp duruyo 😂 daha büyük bi emzik mi alıyım