Merhaba sevgili anneler,
kızım 20 gün sonra yaşına girecek ve ben uyku eğitimi için geciktiğimin farkındayım fakat doğduğundan beri baya sıkıntılıydık. Kolik bir bebekti ve 9 aya kadar devam etti. Hatta gaz sorunumuz hala devam ediyor ve kaç doktora götürdüysem hepsi yapısal olduğunu söyleyip 2 yaşına kadar çekersin dedi. Memeye çok düşkün ve doğduğundan beri sadece memede uyuyor. Uyuyor dediysem keşke deliksiz uyusa. Yarım saatte bir yada saat başı uyanıp tekrar memeyle dönüyor uykuya. Bir de diş sancıları eklenince dayanılmaz bir hal aldı bu durum. Çok yorgunum artık ve uyku eğitimini denemek istiyorum. Bu aylarda eğitim verip olumlu sonuç alan var mı aranızda? Hangi yöntemleri uyguladınız? Yardımcı olabileceklere şimdiden çok teşekkür ederim.