Ksd maşallah, bence gayet güzel yiyor. Keşke benim kızım da bu kadar çeşit yese, seçici olmasa dedim içimden :(
Sabah 7:30-8:00 gibi uyanıyor, emiyor hala. 9:00 da kahvaltı yapıyoruz beraber. Bir yumurtadan omlet, kendi yaptığım ekmekten 2 küçük dilim, bir tam salatalık, 4-5 zeytin, bir dilim kaşar peyniri koyuyorum tabağına. Kahvaltı her gün farklı oluyor tabii. Yumurtalı ekmek, keçiboynuzlu pancake, labneli krep, tost gibi gibi. Bu hazırladığım tabağın yarısını zor bitiriyor maalesef.
10:00 gibi bir amasya elması ve biraz nar veya ceviz/dut kurusu karışık bir kase veriyorum.
12:00 uyuyor. 13:30-14:00 gibi kalkıyor ve yarım saat sonra bir kase çorba içiyor. Her çorbayı içmez, tarhana ağzına sürmez. Yoğurt çorbası sevmez. Tavuk suyu veya ilikli kemik suyundan sebze çorbaları yapıyorum, içine muhakkak şehriye katıyorum çünkü pirinçli vs olunca onu da içmiyor.
15:30-16:00 gibi granolalı yoğurt yiyor.
19:00-20:00 akşam yemeği saati. Çok seçici olduğu için yediği şeyler kısıtlı. Suda pişmiş iki adet köfte ve yanına biraz sebzeli erişte yedi bu akşam. 1 bardakta ayran içti.
Yani bence sizin bebeğiniz çok çok güzel besleniyor maşallah. Avokadoyu nasıl veriyorsunuz? Bi de ruşeymi? :)