Aranızda adet düzensizliği yaşayan var mı acaba düzensizlikten kastım 2 aydır ay sonu olmam gerekirken ay ortasında oluyorum 3-4 gün sürüyor normal kanama olmuyor ve normalde çok sancılı geçerken olduğumu anlamıyorum başka belirti olmadığı İçin test yaptırmadım hamilemiyim diye ama emin değilim yaşayan var mı ?