Egemenbstn İyi geceler oğlum 3.ayını bitirdi. İdrarında iki gündür kristaller görüyorum. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ne yaptınız.
busrasahinn Egemenbstn susuz kalınca oluyomus diye okumuştum canım bizimde ilk doğduğunda olmuştu meğer sütüm yetmediği için susuz kalmış yavrum 😢