Birceninannesi Gamzeaaa 2 ay 18 günlüğüz. Gündüz ne zaman isterse o zaman emziriyorum genelde 2 saati geçmiyor. Gece için de, kilo alımı iyi olduğundan doktorumuz 4,5 saat uyanmazsa uyandırma artık demişti. Ama canım kızım sağolsun gece de 2 saati hiç geçirmez😅
RabiaK Gamzeaaa benimki 2 ay 1 günlük ben saatli hiç emzirmedim ne zaman isterse verdim. Geceleride o ne zaman uyanırsa öyle emziriyorum
Abc1234 2 saati geçirmemek önemli tabi ama bence saatle olacak bir iş değil bebeğiniz ne zaman emmek isterse emzirin Aranızdaki bağı kuvvetlendirir biraz büyüdükçe ilgileri etrafa kayıyor isteseniz de çok sık emmeye biliyorlar. O yüzden ne zaman isterse emzirin
Tugceakyuz Ne zaman isterse verdim ama en fazla 2 saat olmuştur gece de aynı şekilde 2 saati geçmez çok nadir 3 saatte bir uyanır 😏😏
Digdem_ Bizde 2 ay 20 günlüğüz saatle vermiyorum sadece geceleri mucize olırda 3 4 saat uyursa kaldrırıp veriyorum emiyor zaten acıktığı zaman ağlıyor ağzını şapırdatıyor elini emiyor bi şekilde anlıyorum istediği zaman emziriyorum