Ebrarliva12 cnm benim ortanca öyle olmuştu rota virüsüymüş kanda bağırsağnda düğümlenme olduğu için olmuş ama Allah’tan hemen açıldı. Fakat çok tehlikeli 1 hafta hastanede yattk geçmiş olsun cnm inşallah sizinki böyle birşey değildir ama yarın hemen hastaneye götür. Eğer halsizlik hızlı nefes Alp verme varsa uyku hali falan şimdi git cnm