CaglaBlgn Premses alıştırma bardağı aldım 6. Ayına gelince onunla vermeyi düşünüyorum şu an 4 aylık 🤩 sabırsızlanıyorum 😍
Askutella Premses ben neredeyse dogdugu günden beri veriyorum ilk çay kaşıgıyla az veriyordum şimdi oğlum 2 bucuk aylık küçük biberonla içiyor 30cc olanlardan doktorum suyun sakıncası olmadıgıno verebilirsin dedi
renkliruya Kaşıkla, biberonla ve alıştırma bardağıyla denedim.. Hiçbiriyle içmiyor.. Artık alıştırma bardağını resmen ağzına depiyorum azcık içsin diye..
Burcusametbuglem Ben kasikla veriyodum kasikla kanamiyodu suya biberona alistirdim 8 ayi bitti biberonla istedigi kadar.iciyi
renkliruya Premses alıştırma bardağı daha iyi.. Doktorlarda 6. Aydan sonra bardağa geçiş yapmanın daha iyi olacağını söylüyor.. Alıştırma bardağı alabilirsiniz..
Premses renkliruya o zaman biberon hiç almayayım mı canım ..biberonu su için istemiştim başka mi şeye gerek oluyor mu ilerleyen aylarda peki biberon 🍼
renkliruya Premses mama vermiyorsanız olmuyor.. Biz hiç biberon kullanmıyoruz.. Bir kaç defa sağdığım sütleri verdim.. Birkaç defa da su verdim.. Suyu biberonda içmeyince alıştırma bardağı aldım.. Şimdi onunla veriyorum sadece..
Premses renkliruya yok canım hiç sağmadım da sütümü sadece emiyor ..ama su için dedim ne yapsam acaba biberon şart mı ,ya da meyve suyu için falan 🙃 biberonsuz büyütebilir miyim yani 😅