Bebeğim bugün 5.ayina girdi anne sütü alıyor emdiriyorum ama doğduğundan beri sol göğsümu emiyor sağ göğsümu kesinlikle almadı verince ağlıyor emmedigi için ucuda çıkmadı haliyle bende en başından beri sağım yapıp biberon ile veriyorum o göğsümu. Fakat bu ay sagmadim pek biraz üşengeçlik oldu o göğsümde biraz da azaldı süt 30cc anca çıkıyordur . Neyse iki hafta sonrasında ilk defa sagdim ve süt acıydı tuzlu tadına baktım bebeğim almayinca. Diğer göğsüme baktım o normal süt gibi gayet normal . Sizce süt niye acı olur ? Doğumdan beri 1 defa adet oldum bu arada .
Ayrıca ucu çıkması için göğüs ucu şırınga pompalama hepsini denedim fakat bebeğin emmesi gibi hiçbiri olmuyor