Esraince123 Öncelikle Allah yardımcın olsun bizde yaşadık aynı durumu ama çok şükür 3. Aydan itibaren biraz daha rahatladık. Biogia ve zinco kullanıyordum tabi bunların yanı sıra rezene ve anasonda veriyordum ama hala damlalarım duruyor arada veriyorum.. Bebeğin başka bir sorunu olabilir ne kadar kolikte olsa elbette ki arada geçmesi lazım anlattığına göre gece gündüz öyle.. Kolik bebekler genelde akşam çok gaz sancısıs çekiyor. Kulağı falan da ağırıyor olabilir benimkinin kulak ağrısıda varmış tabi benim ilk çocuk olduğu için anlayamadım defalarca doktora götürdüm hep gaz denildi meğer çocuğun kulakları da ağırıyormuş onu da ablam farkedip söyledi. Ama bende o süreci annenlerde geçirdim çünkü tek başına bakmak mümkün değildi. İnşallah sizde tez vakitte atlatırsınız