Mrb kizlar. Bebegm 3 ay 26 günlük doğduğundan beri gaz sorunumuz var bütün damlaları doğal yağları rezene kimyon anason herşeyi denedim ve hc bı şekilde fayda görmedim uyumadigi her an ağlayarak geçiriyoruz uykusuda düzensiz çok zor uyuyo bazen 10 dk bazen yarm saat uyuyo geceleride aynı seklde annemlerde kaliyorum tek başıma bakmak mümkün değil. Bebeği byle olan anneler ne zaman geçti acaba