Hmtgce ilgili bir anne olman yeterli. Mesela arkadasim birinci ay asisini yaptirmamis haberim yoktu diyo ama sorsan son cikan bilmem ne dizisini biliyo. Elimizin altinda internet acip arastiriyorum ben hangi ay ne asisi bir yas asisi diyo neymis zarari var mi alerjik bebege riskli mi, ozel asilar ne hangi gida hangi ay vs vs. Misal yarin bir yas asisi var onden doktoruna yazdim yaptiralim mi, alerji gecmisimiz var sıkıntı olur mu diye gibi gibi. Benim de ilk bebegim. İlgili bir anne olduktan sonra her sey rayina oturuyo