Beyzanur sizi cok iyi anliyorum o korkuyu iki kez yaşadım.amma bebegi sizdən cok kimsə dusunemez kendinizi suclamayin lutfen bebegim hic düşmədi diyen anne yok sayıda bence.bebeginizde bir şey yok olsaydı durmaz aglardi.simdiye kadar kəndini göstərirdi bu sekilde.yirumeye başlayınca o kadar dusecekler ki,bənim bebegim 9 aylik tutnup kalkmayi öyrəndi bir dakka durmuyor hər gün kafasini besigine yada nereyese vuruyor.olur boyle kazalar suclamayin kendinizi hər beebk dusuyor Allah koruyor onları.bir arkadasimizin bebegi dustugunde kusmasi burun kanamsi olmuşdu amma bir şey olmadı cok şükür.sizde unutmaya çalışın bir şeyi yok inanın bana