Merhaba güzel anneler. Benim kızım bugün 5 aylik oldu aşı yapilan yerde ilk etapta ic kisminda beze gibi birsey vardi sonra asiya bagli etkiler dedi doktor simdide sisti ve icinde intihap gibi birsey var boyle bisey yasayan annelerimiz cevap verebilir mi lütfen 🙏🌸