4 ay 20 günlüğüz 3 ay 20 günlükken mama reddi başladı o bitti uyku gerilemesi devam ediyor atagımız da bitti ama bu bitmiyooo gece uykusundan 15 dkda bir kalkıyorum emzik düşürüyo ağlıyo uykusunda veriyorum yatıyorum 15 dk geçmiş bi daha ağlıyo sürekli böle geciyo gecelerimiz artık çok yoruldum bitsin şu uyku düzensizliği diye dua ediyorum uyku eğitimi vermem gerektiğini söyledi doktorumuz ama nasıl baş edicem hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️ insallah geçer bu düzen normale döner umarım 🙏🏼