minnosunannesi06 Dodex igne kulanan var mi bebeklerinize doktor ogluma b12dusuk olduğu için verdi kullanmadık daha kullananlar fayda gördünüz mu acaba
Mirac_21032019 minnosunannesi06 ben kendime kullaniyorum dun basladim igneye hatta bebeklerde nasil bilmiyorum ama.
Bebek2020 minnosunannesi06 biz dün başladık. Bebeğimin b12 si düşüktü. Doktor benimkininde düşük olabileceğini söyledi. Haftada bir 1 adet ampul kullanacağız. Oyüzden dün ampülün ¼ irini bebeğim içti kalanı ben içtim. Diğer haftalarda yarısını bebeğim içecek yarısını ben içeceğim.
minnosunannesi06 Mirac_21032019 oğlum a verdiler 100 mg ona vurulcak mis kalanida benim içmem gerekiyor mus cook değişik bisey
Bebek2020 minnosunannesi06 bende sizin yazınızı görünce tereddüte düştüm eşime sordum ampuller içelecekti dımı diye.
minnosunannesi06 Bebek2020 doktor kalanı icmemi söyledi bn sağlık ocaginafa sordum doktor un demisse icilir