Merhaba arkadaslar bebegım 5 aylık inanılmaz huzursuz ve aglıyo eli sureklı agzında dıs cıkartıcak ama ne zaman patlar bılmıorum. Agladıgı ıcınde calpol surup veriyorum. 4 gundur bu sekılde surubu verince rahatlıyor. Siz bu tarz durumda hergun agrı kesici verdiniz ki ve herhangi sıkıntı oldumu?