Hasret51 ne yaptıysam olmadı eds denedim amuda kalkıp emzirdim yok solu bir türlü emmedi. 4 ay zar zor sol emzirdim ama artık çok zorlanıyordum yeter dedim tek memeye geçtim. Sonra sütümün tadına bi baktım tuzlu.. iğrenç. Sağa bakıyorum tatlı. Sola bakıyorum tuzlu acı. Demekki ondan emmemiş.