Tecrübeli annelerden bilgi al al istiyorum. Kzıım 1 buçuk aylık. Emzirme sonraları az az kusardı ara sıra. Son bir haftadır çok sık kusmaya başladı. Örneğin emziriyorum yarım saat geçmeden püskürterek kusuyor 5 dakika sonra bir daha Bi beş dakika sonra bir daha. Yaklaşık 1 saatte 4 _ 5 kez kusuyor. Her emzirme sonrası bu oluyor bir haftadır. Doktora gitmeyi düşünüyorum ama malum pandemiden dolayı da korkuyorum sizce normal mi?