sedacihan Ee zaman geldi çattı, tadım olayını da anladım da neyi ne kadar kaç dk haşlayacağım 😥 tadım bitince ne yapacağım, yoğurdu kaç günde bir mayalayacağım, pazardan ilaçsız sebze meyve nasıl bulup alacağım, babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi…
Alpingo sedacihan biz amasya elmasıyla başlıcaz sonra deveci armudu sonra yoğurt..her gün aynı yoğurttan verilmicek dedi doktorum her güne yeni bi kavanoz aç dedi
littleprincemom sedacihan sebze ile baslayin tatliyi her türlü yiyorlar.. 3 gun havuc 3gun tatli patates 3gun bezelye 3gun kabak bunlari karistirip 3 gun verebilirsin ama once tek tek sonra sade yogurt elmali muzlu.. haşlanmış yumurta sarisi avakado vb kitap satılıyor alabilirsiniz daha kolay
mamAras sedacihan blw kitabında; yeşil sebzeler 10-15 sert sebzeler 20 dk buharda pişirme için diyordu
Oykum26 sedacihan yogurtla basladik sonra havuc verdim simdi kabaga gectik suda hasliyorum cok az su suyuyla beraber kalmiyor zaten cok su catalla ezip veriyorum yarin yine kabah sonra patatese gececegiz en son meyve verecegim tatliyi hemen almasin diye hatta meyveden once yumurta labne ve yogurt vermeyi dusunuyorum
serebro Alpingo valla bizimki hiç öyle demedi ben tencereye mayaliyorum bitene kadar 3 5 gün yiyoruz ailece 2 aydır bir sorun olmadi
Alpingo fikolatte neden😳anne sütüne ve mMaya en yakın besinden başlıcaz bi günde hepsini yemicek ki 3 gün kuralıyla devam etcez neden böle dedin anlamadım
Alpingo fikolatte yoğurt için dedin sanırım,sebebi her kavanozu açtığımızda bakteri üretiyormus daha bağırsakları bu duruma haızr olmadıkları için
mamAras littleprincemom bezelye nasıl olacak ya boğazına kaçmazmı düğme kadar şey ben de onu düşünüyorum ama blw yapmayı düşünüyorum, püre şeklindemi vereceğiz bezelyeyi?
littleprincemom mamAras blw çok skntli ya ugrasirim diyorsaniz deneyin,cunku ne ust bas kalio ne yerler heryer batıyor elini yuzume gözüne sürüyor falan sonu banyo ile bitiyo bizde ole en azindan corbayi bile eliyle avucluo falan kendi yemek istiyor iskence tam 🤣
fikolatte Alpingo evet bunun için dedim. Ben yapmamıştım böyle bi şey haberim yoktu da. Ama minik kavanozlara mayalanırsa dert olmaz. Ben bi an büyük kavanoz düşünerek yorum yapmıştım. Açıkladığınız için teşekkür ederim.
Alpingo serebro bir şey olmuyormus zatem sadece kapğı açılınca 2. Gün yedirince bakteri üretiyormus öyle olmasın die her gün ayfı bi kavanoz açmamın daha güzel olcağını belirtti siz nasıl isterseinz:)