ulkutekin14 Kızlar bana yardımcı olur musunuz kayınvalidemle aynı evde oturuyorum bebeğim var 4 aylık ve birde kayınvalidem in kayınvalidesi de bizimle yaşıyor bebeğimi emzirerek besliyorum kadın sürekli sütümün yetmediğini söyleyip beni yetersiz gibi görüyor buda artık benim neredeyse psikolojimi bozmak üzere halbuki bebeğim kilo alıyor ve gelişimi çok güzel nasıl davranmalıyım uzun oldu kusura bakmayın
Janss ulkutekin14 Doktor sütün yarıyor gelişimi gayet güzel dedi diyin . Zaten 2 aya tadımlara başlarsınız . Eskiler bebeğin ağızına dolu dolu kaşık sokmadan doymaz sanıyolar ☺️ Yaşlı insan ne söyleseniz alınır da şimdi 😣 Aldırış etmeyin 😌