Merabalar 3ay10 günlük bebeğimde ilk doğduğundan beri var tiroit yüksekliği. Uzayan sarılığının sebebi de buymuş
tsh yüksekti
t3-t4 değerleri normaldi
tsh değeri ilk başta 16ydı sonradan 5,50lere kadar geriledi bir ay önceki kontrolde 8,30larda olunca ilaç tedavisine başladık
Euthyrox ilacı sabahları bebek açken toz haline getirip azcık sulandırıp veriyorum bi yarım saat kadar oyalayıp karnını doyuruyorum