gulcinyldrm Arkadaşlar bebegim 14 aylık bakığı çok fazla tüketemiyoruz. Belki 3 haftada 1 yediriyorum sizce başlasammı dr tarafından bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı ayrıca şurubun arkasında 4 yaş ve üzeri için diyor ??