Cicegi_brn doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum sızdırma olayını 2 3 kere tek yaşadım oda benim hatam yani unuttum altını açmayı yoksa çok güzel bezlerken kenarları açın sleepy diğer bezlere göre daha dar o yüzden yanlardan sızma yapabilir ben bezledikten sonra yan taraflar varya orayı tam açıyorum böyle olunca hiç sızma olmuyor bir keresinde annem açmamıştı sızma olmuştu ama ne pişik ne başka sorun hiç yaşamadım biminki ve Molfix denedim ama bim acayip pişirdi Molfixte pişik sızdırma yapınca sleepy daha iyi dedim geri geçtim