Betul6060 sağdınız mı sütünüz az mı peki
Pişmanlığım 1.nedeni anne sütü kadar sağlıklı ve yararlı hiçbirşey yok 2. Dışarı çıktığımızda sıcak su termosu maması taşı dışarda mama yap vs 3. Mamalar çok cep yakıyor ayda ek gıdaya geçene kadar ayda 800 tl idi düşününki 6 ay meme+mama olarak ilerlememize rağmen şuan 10.5 aylık ek gıda almasına rağmen sadece mama masrafımız 400 tl hadi masrafı geçtim çocuk aç kalacak değil ya illaki yiyecek ama en rahatı en önemlisi anne sütü ilk bebeğimdi tecrübesizdim siz siz olun sütünüzü artırmaya bakın mamayı son çare olarak görün