Mom095 Efendikadin2 kaç kilo doğdu ? Boyu kaç mesela. Kilo bunlarla orantılı. Ama sizinki mama içiyomuş. Doktorunuz bişi söyledi mi fazla falan diye?
Deletedmom9 Efendikadin2 Kilosu üst sınıra doğru gidiyor doktora gittiniz mi ne diyor kilo alımı için?
covirgin Efendikadin2 maşallah çok değil benim bebeğimde o civarlarda. Emekleyince vs kalmıyor kilo falan
Efendikadin2 Deletedmom9 aslında iki aydır 300 gram alıyor ayda yani son iki ayda 600 gram aldı 3450 kilo doğmuştu
Dadam Benim bebeğim de iri ama anne sütü aldığı için doktor sorun olmaz demişti,mama için bir danışmalısınız.
Deletedmom9 Efendikadin2 Ay olarak kilo alımı normal. Doğum kilosu da var tabii. Erkek bebek biraz daha kilo alımı yüksek oluyor sınıra yaklaşmış yani 10 kilo üzeri oluyor genelde. Mama içiyorsa bilemedim.
Zrn35 Efendikadin2 fazla değil kafanıza takmayın fazla olsa doktorunuz hemen uyarırdı ki benim oğlum 6 Ayda ondan fazla ve doktorumuz gelişimi çok iyi boy da uzuyor dedi.
Deletedmom5284 Efendikadin2 çok fazla, ne kadar mama veriyorsun benim yengemde kızına aşırı yediriyor benim kızım ondan büyük olmasına rağmen çocuk kocaman duruyor