Herkese iyi akşamlaar. Mevcut sıralamada alt-üst kesici dişlerden sonra azı diş-köpek diş-arka azı dişler şeklinde çıkması gerekiyor ya. Bizim kesiciler çıktı, azılardan önce köpek dişi çıkıyor şu an. Normal mi acaba? Daha önce bunu yaşayan var mı aranızda?