bilgeoguzkagan 11.hafta erkege benziyor dedi doktorum bu hafta 13.hafta pipiyi goremedım dedı yanılma olur mu sizce anneler
Deletedmom9 bilgeoguzkagan Tabii olabilir. Birkaç hafta daha netleşir diye düşünüyorum bende 13. Haftamda öğrenmiştim. Doktor emin olmak için bir hafta sonra bir daha gel deyince kesin erkek demişti.
Mysunshines17 bilgeoguzkagan olur tabii ki Benimkilerde bir kız Bir oğlan dedi 14.haftada.sonra 16.Haftda iki erkek olduğu kesinleşti
bilgeoguzkagan Emineyilmazz şöyle ki 1 oğlum var 9 aylık suan 3 aylık hamileyim. Kızım olsun cok istiyorum doktorum 11.haftada Erkek dedıgın de cok uzuldum onada bellı ettım dun bulantı İcin gıttıgımde (13 haftalık) pipiYı goremedım dedı acaba emin olmadığı İcin m yoksa uzuldugum İcin vs vs olabilir mi eşim hastanenin eski calisanı doktorum lada arası ıyı hani nenılım olur ya gorupte soylememezlık yapar m
Emine_1245 Bizde 12. Hafta da kız demişti doktor. 15. Inci hafta da başka bir doktor erkek demişti ve erkek oldu. Erkek deyince genel olarak değişmiyor ama kız dedikten sonra erkek olabiliyor muş bizde olduğu gibi.
Deletedmom9 bilgeoguzkagan işte 13 de erkek dedi 1 hafta sonra gel yine bakalım kesinleşsin diye gittim yine erkek dedi.
Emineyilmazz bilgeoguzkagan kuzum 16. Haftada bana erkek dendi bizde kız bekliyorduk . Detaylıda kız olduğu netleşti 🥰