Kızlar mrrhaba ben doğum yapalı 21 gün oldu normal dogum yaptım alt taraftan dikiş atıldı kac dıkışım var bilmiyprum doktor ilac krem falan hicbir sey yazmadı pandemi hastanesınde dogurdum ben ve bebegim de saglık soru u oldugu ıcın kendimi sormak aklıma dahı gelemdi
size sorum bazen wc de peceteye ip gibi bisey geliyor tuvaletımı yaparken de minicik parca ve kanamam da devam edıyor ama azıcık bisey sizce normal mı bu