Merhaba bebeğimin başında konak oldu .sağlık ocağındaki hemşire hanım. Zeytinyağla tara dedi. Bugün öyle yaptım yağı beklettim banyoya soktum. Biraz ağladı ancak iki kez köpükleyebildim . Çıkartıp giydirdikten sonra bir baktım ki saçı ıslak gibi yani yağlı kalmış. Tekrar duşa da sokamam şu an çok huysuz napmam lazım yardım annelerrrr. Şimdiden teşekkürler