annesisever3melegi tekgamzelimm cokk ınce ve elyaf hem usur hem terler hasta eder ben gıdıp bakmıstım guzel dgıl malesf degmez
turkuaz1290 tekgamzelimm lcw dan alın ben oranın uyku tulumlarından çok memnunum bebeğim 1 yaşında 3 aylıktan beri kullanıyorum
Ediseymenatay tekgamzelimm ben aldim kullanıyorum çokta beğendim açıkçası evim minimum 22 derece gece ara ara kontrol ediyorum üşümüş mu acaba üstünü örtmelimiyim diye yoo gayette sıcacık bebem. Bence bu durum evin ısısiyla alakali 3 buçuk aylık oğlum 9-12 aldım kundak gibi kollarini da içine koyarak uyutuyorum
Deletedmom5284 ben almamıştım ince diye, eşim görüp almış, ama içine birşey giydirmek lazım, birde beden sorunu oldu 4 aylık kızıma 9 aylık almış o bile tam oldu yani 1 aya girmez içine
tekgamzelimm annesisever3melegi evet elyaf içinde ki terletir zaten terleyince boynunda pişik oluyo hemen
tekgamzelimm Ediseymenatay ev sıcak baya ama üstünü örtünce kafasına geciriyo battaniyesini gormesem falan Allah muhafaza o yüzden tulum denemek istedim
Engineermom Ediseymenatay evet bencede evin ısısıyla alakalı çünkü ev buz gibiyse en kalın tulum bile üşütür yani sonuçta, bende baktım hoşuma gitti aldım çokda sevdi oğlum üstünü okşuyor :) evet biraz ince ama evimizin sıcaklığı çok çok iyi sadece altına birer parça alt üst giydiriyorum gece bakıyorum eli yüzü sıcacık yavrumun
Prensoglum tekgamzelimm bende aldım çok hoşuma gitti sabahları bakıyorum üstünü değiştiriyorum vücudu sıcak valla çok güzel geldi bana