Hanımlar merhabalar, kızım 7 aylık ek gıdanın yanında aktif şekilde emziriyorum. Vajinal akıntı ve kaşıntı nedeniyle bugün doktora gittim. Genital bölgemde mantar olduğunu söyledi ve zolax ilacını yazdı. Eşim ve benim için 1 er hap sadece . Doktora sormayı unuttum , saat geç olduğu için de aramak istemiyorum açıkçası, emzirme döneminde bu ilacı kullanan annelerimiz oldu mu? Prospektüsünde emzirme esnasında zolax kullanmayınız yazıyor. Doktorum emzirdiğimi biliyor bundan dolayı bu ilacı yazmazdı ama şimdi emin de olamadım . Bu konuda bir fikri olan var mı? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim 🙏