Ygtakn1 Buse99810 benm bebegım 21 günlük her saat bası emziriyprum ve elimden geldikce saatbasını beklemeden de emziriyprım bıraz sarılıgımz da vardı
geldigelenanne Ilk 3 ay boyunca neredeyse yarim saatte bir emzirdim 3 aydan sonra doktor um 2 saate çıkar dedi 1 saat i bile zor yaptık
MotherQueen İlk 3 ay herzaman emzirdim şimdi 4.5 aylık yine herzaman emzirmeye çalışıyorum ama o istediği zaman alıyor
elifiii Buse99810 merhaba, saatlere takılmadan bebeginiz talep ettikçe emzirin. Böylelikle siz de o da daha mutlu olursunuz. 💕