Kızlar burdan toplu yazayım. Oğlum 9 aylik hatta buçuk oldu. Alt dişler gelmeden önce akşam 8 sabah 8 uykusu vardı ilk sallardım gece 1 kere mamaya kalkardı onda sallamaya gerek kalmazdı. Ama dış döneminde kendini saatlerce sallatmaya başladı. Tabi ben perişan oluyordum. Kim west yöntemi buldum. Bu yöntemde yine bebekler ağlıyor ama daha kontrollü oluyor. Rutinlerimiz söyle zıbın dahil tamamen üst çıkarırız bez değişimi olur uyku tulumunu giyer doktor tavsiyesi ile ağrı kesi içiyor ondan içer en son ışığı kapatırım mamasını içiririm. Ama odada gece lambası var los yani. Bu yöntemde söyle oluyor en son bebeği bırakıyorsunuz beşiğe ağlaması çok şiddetli olduğunda yani gerçekten ağladığında kucağına alıp sakinlestiriyorsunuz sustuğu an hemen geri yatırıyorsunuz ağlamaya tekrar başlıyorsa 1 2 dk öyle bi bırakıyorsunuz. Eğer isterseniz sırtını sivazlayabilirsiniz başını okşayabilirsiniz. Eğer tutunup ayağa kalkiyorsa olduğu yerde sarılıp öpüp biliyorum uyuyabilirsin ben senin yanındayım gibi şeyler söyleyip geri yatiriyorsunuz. Bu sırada da bebeğimiz sizi görebileceği ama dokunamayacak yakınlıkta sandalyede oturuyorsunuz. Gün gün bu sandalye besikten uzaklaşıyor. Sonra iyice kapıya yaklaşınca sesinizi duyabilecek ama sizi goremeyecek noktada oluyorsunuz son gün ise komple bırakıp cikiyorsunuz. 3 Gün sonunda zaten daha kısa sürede uyuyor. Eğer ağlaması 2 saati geçiyorsa olduğu gibi bırakıyorsunuz 1 2 hafta sonra tekrar deniyoruz. En son uyumaya yakın benim oğlum çok ciddi ağladı ama bu ağlama sizi korkutmasın. Yani benimde gözüm doldu ama onun iyiliği için unutmayın ve kesin kararlı olun. Benim oğlum normalde uyutunca 10 20 dk sonra uyanır en az 1 saat sallamam isterdi uyudu uyuyalı hiç uyanmadı daha. Başka sorunuz varsa seve seve yanıtlarım.