Yunusemir Bebeğim 4 aylık göğüslerim cıvıklaştı iyice süt geliyor ama eskisi gibi sert değil damla damla akardı bazen şimdi ben sıkınca geliyor bebeğim doyuyor mu acaba neden böyle oldu sizce
bgmarik Yunusemir bende burda okudum göğüsler terbiye oluyormuş.Sert olmasada süt oluyormuş normal bir durum yani.Bende öyle olmadı hala akıyor 8 ay olacak nerdeyse😕
Badehandeyldz Yunusemir doymasa huzursuz olur demekki terbiye olmuş göğüslerin sütün yeter merak etme
Irem22 Yunusemir Canım göğsün terbiye oluyordur. Benimde 4 aydan sonra öyle oldu 15 aylık çok şükür hala emziriyorum
Annebalisi Yunusemir Bi zaman sonra oluyor bu durum bende yaşadım ama bebeğim emerken yutkunmasından anlıyodum yeterli süt geldiğini. Göğüsler terbiye oluyormuş öyle deniyor. Sizde o şekilde kontrol edebilirsiniz ki doymasa ağlar huzursuz olur zaten.
Yunusemir bgmarik ne güzel bende dua ediyorum ki bitmesin bırakmasn diye inşallah bizim de öyle devam eder
Yunusemir Irem22 ayyy bende o günleri görürüm inşallah bi an bitti mi neden dolmuyor ki dedim kendi kendime
bgmarik Yunusemir güzel düşünün güzel olsun😊Bir damlası bile çok kıymetli inşallah uzun uzun emer kuzucuk🌸
Irem22 Yunusemir siz yine takip edin ama yumuşak olması süt gelmiyor anlamına gelmiyor zaten anlayacaksınız bebeğinizden doyup doymadığını