umreyus ben 9 gun once dogum
yaptim hastanede lansinohun göğüs ucu çıkarıcısını verdiler çıkardı ama kanattı sonrasında aşırı acıttı ve yine kayboldu. Emzirme danışmanı geldi daha sonra saolsun olmayan meme ucumla emzirmeyi öğretti.Cok şükür 9 gundur emziriyorum ilk tutarken her seferinde zorlanıyor ama en gec 1 dakka sonra tutuyor Memenin kahverengi kısmını yan taraftan tutup hafif sıkıştırın uç çıkmıyor ama kahve kısmı kabariklasiyor o kısmı bebegin ağzına iyice sokun kendinize doğru bastırın bebeginizi. Korkmayın biz korkuyoruz acıyacak canimyanacakmdiye ama emzirme danışmanı resmen kafasını avuçlayıp bastırmıştı ilk seferde hic bisey olmuyor. Hemencik tuttu biraz uğraştırıyor ağlıyor falan ama emin olun vazgeçmeyince bebeğiniz tutacaktır.Birde alana kadar ilk başlarda kundaksiz emzirin kendinize doğru çevirin bir kolu altta kalsın iyice yaklaştırın. Umarim anlatabilmisimdir.