17 aylık oğlum hala gece uykularında emzik kullanıyor.emziği gece mutlaka düşüyor ve arayıp buluyor geri ağzına soktuğunda devam ediyor.artık bırakmasını istiyorum.Başaran var mı birden kestirp atmayı? Ne gibi şeyler yaşayabilirim acaba?uyku kalitesinin bozulmasından korkuyorum