iremby canım sakın ama sakın ihmal etme benim bebeğiminde doğduğundan beri akıyodu çok ihmal ettik bir şey olmaz dedik gözü şişmeye başladı enfeksiyon kapmış yoğun bakıma küveze aldılar 18 günlükken 😢 Antibiyotik tedavisi gördü öyle kendine geldi Miniğim