Deletedmom_297 aynı sorun kızımda var.:( 6.5 aylık şuan 3-4 kere götürdük doktora . Biri ameliyat dedi . Ama aneztezi almasını istemiyorum tabiki. 2 gun önce dünya göZe götürdük . 1 yaşına kadar bekliyecez dedi . Masaja devam . Artık kızım yıldı resmen . Ara sıra iltihap oluyor, silmekten kızarıyor gözleri. Çok zor. Çay çok iyi geliyor. Birde özel mendilleri satılıyor onlar çok iyi geliyor aklınızda olsun 👍 inşallah bir önce geçer kuzucukların🙏