20 günlük oldu bebeğim başta biraz sarılığı vardı çok uyurdu zorla uyandırıp yedirdim sütğm yetmediği için mama takviyesi önermişti doktorum sarılığı gittikçe düştü fakat şimdide geceleri acıkıp uyanıyor ama gündüzleri sürekli uyuyor ben uyandırıp yedirmesem uyanmıyacak ne yapacağımı şaşırdım tecrübeli anneler lütfen bir akıl verin doktora getirmeli miyim geceleri acıkıp uyanıyor gündüzleri hep uyumak istiyor sarılık mı devam ediyo yoksa uykuyu mu seviyo anlamadım korkuyorum acıkıp kan şekeri düşecek uyku arasında diye o yüzden 2 saatte bir emzirmeye ve mama vermeye çalışıyorum