Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık bugün doktora gittik bebeğim 4 günde bir kakasını yapıyordu o şikayet nedeniyle gittik idrarında enfeksiyon ve kum gaitasında ise bağırsaklarında iltihap olduğu tespit edildi doktor bana bebeğinin yeterince sıvı almadığını düşünüyorum dedi halbuki sürekli emziriyorum su vereyim mi dedim hayır dedi mama ise onu kabız ettiği için onu da önermedi dedim ne yapacağım peki sen kendin bir şeyler bul dedi bir şekilde düzeltmeye çalış dedi ben ne yapabilirim sizce yani bebeğim yeteri kadar sıvı alması için düşünüyorum sabahtan beri kafayı yiyeceğim