DyguHlya gece uykusunu bölmeyin artık kendisi istediğinde verin bence. Bende öyle yaptım sürekli iki saatte bir emzirdim alarm tutup, şimdi 5 ay 17 günlük gece gündüz neredeyse saatte bir en geçki saatte bir emmek istiyor yoruyor beni 😁 40 çıktıktan sonra her gün biraz daha az uyuyor bu bebişler en çok da o uyku zorluyor insanı, meme reddi başlayabiliyor yavaş yavaş, istediği zaman emip istediği zaman emmiyorlar, ama en güzeli de anneye bilinçli gülmeye başlıyorlar 😍